Jak zostać studentem
I Etap – Rejestracja
- Rejestracja odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej;
- Zanim się zalogujesz, przygotuj dokumenty:
- a. dowód osobisty;
- b. świadectwo dojrzałości (jeśli już je masz);
- c. dyplomy ukończenia innych studiów jeśli jesteś zainteresowany studiami magisterskimi.
- Zaloguj się, zapisz w bezpiecznym miejscu swój login i hasło - będziesz ich jeszcze potrzebować.
- Zapoznaj się z harmonogramem i wysokością opłat obowiązujących w trakcie trwania studiów.
- Skrupulatnie wpisz wszystkie swoje dane w poszczególne zakładki, pamiętaj o małych i wielkich literach, używaj polskich znaków (ą, ę itp.) , nie pisz z włączonym Caps Lock’iem.
- Zdjęcie do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej można wgrać do systemu po zakwalifikowaniu się na studia. Wcześniej nie jest to konieczne. Zdjęcie powinno spełniać te same wymagania, jak zdjęcie do dowodu osobistego: zdjęcie osoby bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami, głowa w pozycji en face, z widocznymi uszami, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy. Zdjęcie w postaci elektronicznej powinno mieć rozmiary co najmniej 500x625 pikseli, co pozwala na wydrukowanie w rozmiarze 2 cm * 2,5 cm z odpowiednią jakością. Wymagany jest format JPG. Maksymalny rozmiar pliku ze zdjęciem to 2MB.
- Proszę, używaj polskich znaków, używaj małych i dużych liter, nie pisz z włączonym Caps Lock’iem i uzupełnij wszystkie zakładki.
- Jeśli masz problemy z logowaniem obejrzyj film instruktażowy lub skontaktuj się z Dziekanatem Uczelni. Jeśli korzystasz z telefonu – wykaż się cierpliwością nie jesteś jedyną osobą, która do nas dzwoni.
II Etap – Przygotowanie dokumentów
- Loguj się do wirtualnego Dziekanatu codziennie i sprawdzaj przesłane do Ciebie wiadomości.
- Pytaj o wszystko co jest dla Ciebie niejasne – wszyscy w Dziekanacie są po to żeby Ci pomóc.
- Otrzymasz dokładne informacje o tym jakie dokumenty powinieneś przywieźć na Uczelnię i jakie badania zrobić.
- Na swoje osobiste konto w wirtualnym Dziekanacie dostaniesz wiadomość zwrotną do kiedy musisz złożyć dokumenty. Jeśli nie jesteś w stanie z jakiegoś powodu przyjechać na Uczelnię w wyznaczonym terminie, proszę zawiadom o tym Dziekanat i poproś o zmianę terminu w przeciwnym wypadku Twój profil zostanie usunięty z systemu.
- Jeśli na etapie rejestracji, nie wpisałeś wszystkich niezbędnych danych, to teraz zostaniesz poproszony o ich uzupełnienie. Jeśli tego nie zrobisz w określonym terminie, Twój profil zostanie usunięty z systemu.
III Etap Dostarczenie dokumentów
- Przed przyjazdem do Dziekanatu sprawdź na stronie internetowej Uczelni dni i godziny przyjęć interesantów (Zakładka „Kontakt” → Dziekanat). Musisz przywieźć komplet dokumentów. Jeśli nie zgromadziłeś wszystkich dokumentów to poczekaj z ich dostarczeniem, aż będziesz miał cały zestaw.
- Jeśli jesteś kandydatem na studia pierwszego stopnia (licencjackie) to musisz dostarczyć:
- a) podanie wydrukowane z Wirtualnego Dziekanatu DVI;
- b) oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości, jeśli jesteś kandydatem ze „starą maturą” dostarczasz świadectwo dojrzałości wraz ze świadectwem ukończenia szkoły średniej,
- c) dowód opłaty rekrutacyjnej,
- d) dowód osobisty do wglądu w celu potwierdzenia tożsamości oraz poprawności danych zawartych w podaniu,
- e) kserokopię książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych, z wynikami badania na obecność pałeczek Salmonella i Shigella (oryginał do wglądu),
- f) kserokopię aktualnego szczepienia WZW (oryginał do wglądu),
- g) aktualne orzeczenie lekarskie Lekarza Medycyny Pracy o braku przeciwwskazań do podjęcia nauki na wybranym kierunku.
- Jeśli jesteś kandydatem na studia drugiego stopnia (magisterskie) to dodatkowo dostarczasz :
- o kserokopię dyplomu ukończenia studiów (oryginał do wglądu),
- o absolwenci innych uczelni, którzy chcą ubiegać się o stypendium rektora dla najlepszych studentów muszą dodatkowo dostarczyć zaświadczenie o średniej uzyskanej na ostatnim roku studiów.
IV Etap – Oczekiwanie na decyzję o przyjęciu
- Przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów. Informację o wpisaniu na listę studentów Uczelnia wysyła na osobiste konto kandydata za pośrednictwem Wirtualnego Dziekanatu.
- Zaświadczenie o wpisaniu na listę studentów student odbiera osobiście w Dziekanacie Uczelni, najpóźniej w dniu podpisania umowy edukacyjnej. Umowę edukacyjną należy podpisać przez rozpoczęciem roku akademickiego.
- Kandydaci nieprzyjęci na studia otrzymują decyzję administracyjną o odmowie przyjęcia na studia.